2013. november 10., vasárnap

Ilyen az EuroBowl játéktér közelről

A héten szerencsém volt kipróbálni az idei EuroBowl játékteret mRmU jóvoltából, gondoltam felrakok róla egy képet :-) Kaptam kölcsön egy törpe csapatot is, azokkal eddig még úgysem játszottam.




Amiben más volt, mint azok, amiket eddig láttam:
  • Műanyag lapra nyomtatták, így kicsit problémásabb cipelni (nem lehet összehajtani, sem összetekerni).
  • Könnyen viseltesz lesz (sok helyen megkarcolták a figurák alapjai).
  • A jobb alsó sarokba nyomtatták a szóródás sablont, a bal felsőbe meg a bedobás sablont, ami jó ötlet szerintem. Nem kell neki külön hely és így is bőven jól látszik.
  • A félterek közepe meg van jelölve! Végre nem kell számolgatni, hogy hova rúg ki az ember :D
  • A turn counter egy kicsire sikeredett két figurának.
  • A gólzónákban a résztvevő országok zászlajait is felfestették.
A játéktereket egyébként az utolsó meccsek győztesei kapták meg és vihették haza a versenyről (döntetlen esetén kocka döntött a relikvia sorsáról).

A meccset egyébként bemákoltam,vagy 4 BH és 2-3 KO is összejött a végére, és végéig 1-0 volt az állás. Azután csak sikerült egy egy körös TD-t összehoznia mÚnak 7 figurával, akinek ezúton is köszönöm a meccset és a lehetőséget! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése