2013. július 18., csütörtök

EuroBowl gyakorlás (2013.07.17.) és egy saját készítésű Blood Bowl pitch

Nemrég sikerült felvenni a kapcsolatot néhány új sráccal, akik már egy jó ideje játszanak Blood Bowlt, de valahogy még elkerülték a társaságunkat :-) Ellenben überkirály dolgokat csinálnak, tegnap sikerült összeülni a GólemMűvekben (király a hely egyébként, még nem jártam arra), és Csaba pl. hozott egy saját készítésű pályát, azon tolták a mérkőzést. Kár, hogy nagyon bele voltam feledkezve a gobbóimmal BlackOrc ellenem felsorakoztatott Káosz csapatának földön fekvő tagjainak bakanccsal való ápolgatásába, többet is ámuldozhattam volna rajta :D

Két képet is csináltam telefonnal, olyan is a minőségük, de szerintem így is látszik a munka igényessége:



Amúgy viszonylag jól ellenált a goblin csapatom a Káosz rohamnak, viszont 1-1-nél fel kellett adjam a meccset időhiány miatt (2. félidő 4. kör lehetett talán). Valószínűleg egyébként 2-1-re kikaptam volna, mert emberhátrányban voltam secret weaponok nélkül, és BlackOrc el tudta volna húzni a félidőt táncikálva az end zone-omban, s mivel én támadtam a 2. félidőben, még csak gobbót se hajíthattam volna befejezésként. Ami mint tudjuk, szinte mindig sikeres :-)))

Ami kezd látszani, hogy a Piling On skillt a trolljaimon kevésbé tudom használni, lehet hasznosabb lenne valami más (pl. guard, thick skull?). Egyébként nekem is megfordult a fejemben a Káosz csapat, mivel az új EuroBowl szabályok szerint alapból már az első mérkőzésen 6 + 2 skillel indulnak, ami azért nem rossz, némi tere is van az embernek a blockon kívül egyéb skilleket is felvehessen (tackle vagy extra arm mondjuk nem jön rosszul).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése